V rámci přípravy na novou reformu RVP spojenou se zavedením nové informatiky budeme postupně zveřejňovat pilotované projekty na 1. i 2. stupni naší školy:
- Nové formy vzdělávání – kooperativní učení (výuka skupiny složené ze straších žáků z VI.B a mladších žáků z I.B ze školní družiny) si do konce roku užijí naši žáci v rámci pilotáže výuky základů algoritmizace se stavebnicí Lego Spike Prime. Fotografie zde.
- Výuku moderním způsobem pomocí interaktivních návodů na stavebnice MERKUR v iPadech si vyzkoušeli žáci V.B v rámci Pracovních činností. Fotografie zde.
- V uplynulém měsíci březnu si programování s robotickou stavebnicí Lego WeDo 2 užily děti z IV.C. Fotografie zde.
- V rámci projektové výuky si III.A užila stavbu programovatelného robota, kočky a vozítka se stavebnicí Lego Boost. Fotografie zde.
- V rámci projektové výuky si IV.A užila stavbu programovatelného robotického vozítka a humanoidního robota Vernie se stavebnicí Lego Boost. Fotografie zde.
- V 6.tých třídách si pilotně zkoušíme programovat multifunkcí kostku od společnosti PASCO. V rámci projektové výuky se žáci pokoušejí vytvořit jednoduché programy. Používají při tom grafické ikony. Ve vyšších ročnících je možné práci žákům ztížit použitím různých profesionálních programovacích jazyků. Fotografie zde.
- Projekt na sestrojení a naprogramování Rubikovy kostky se zapojením odborníka z praxe – pana Ing. Milana Šamárka se nadmíru vydařil. Domluveno bylo další pokračování. Na realizasci byla použita stavebnice Lego Spike Prime. Fotografie zde.